Ägget!

Alla inlägg under juli 2010

Av Agnes Erlandsson - 31 juli 2010 21:57

Har precis sett farsan med Anton och David!  

Den va skitroooolig..! Nu känner jag mig uttryckt... Dom sitter väl och spelar xbox och jag vet inte vad jag ska göra.. Sätter på "One Tree Hill" eller "Family Guy", jag kan inte bestämma mig :o



Av Agnes Erlandsson - 31 juli 2010 18:08

Idag har jag varit på marknad.

 Först stod jag och sålde lite lotter och sen mötte jag upp Julia och Wilda!

 Vi gick runt några varv och köpte lite godis och sen satte vi oss nere vid havet och pratade en stund!


Sen gick vi hem till Julia och prata och spela kort.. Jag försökte ta några bilder men tyvärr så va det bara Julia som såg bra ut på bild idag så jag lägger inte upp bilderna xD


Nu ska jag va med brorsan hemma hela kvällen.. Och imorgon är det första fotbollsmatchen!  

Av Agnes Erlandsson - 30 juli 2010 16:28

Jag känner mig alltid så GLAD när jag har varit ute och sprungit! Mysig känsla..

Nu har jag duschat, satt en inpackning i håret och tagit mig ett fotbad  

Det känns så mysigt att vara fräsh!


Ikväll ska jag hem till min klasskompis Anton.. Tror dom ska ha fest för deras nya uterum elr något kommer inte ihåg! Lina kommer dit så lite kul får jag ju  


Bilder på en glad Agnes..

   

Naww jag såg bilden när jag skulle ta kort.. Så jag kände för att ta kort på den!

Det är jag och Julia när vi va med i talangjakten med våra fina maskotar! Jake och Phil, hahah    

Av Agnes Erlandsson - 28 juli 2010 19:32

Hellu..


Ligger i min säng nu och kollar på one tree hill! Har precis sett första avsnittet av alla! Så nu ska jag bara fortsätta ;)


Vi hörs senare bloggen!


  

tog bilden medans jag sprang så den blev lite konstig...

Av Agnes Erlandsson - 27 juli 2010 21:04

Hallloooo!


Igår åkte jag hem till Julia! Och så va jag med henne, Emelie och Emma! Vi såg på Nanny Mc Phee som jag personligen älskar! Den är så himla bra..


Senare gick vi ner i källaren och spela kort och ringde 118800! Hahhaha jag prata för det mesta och det va skitkul!  Älskar att en del som man ringer upp är roliga och skämtar lite! MUMMA! Sen gick vi och la oss vid fyra tiden :)


Idag har vi varit vid Hägastada och fångat spigg och flundror med håvar..

Sen har jag tränat!


Har haft jättekul med tjejorna!


 

Vår avbildning av Emelie xD (skämt)

  Fick ingen bra bild på oss men ändå..  

Av Agnes Erlandsson - 25 juli 2010 19:18

Sitter här med inpackning i håret nu! Vi körde igång med träningen idag och gissa hur många som kom? Fyra stycken.... Men vi hade roligt ändå! Och skönt var det!


Nu ska jag snart äta middag och sen ta det lugnt!

Jag vet inte vart jag ska ta vägen imorgon heller... Anton ska ha fest och jag får inte va hemma!


Har frågat Julia men hon har inte svarat :( Julia om du ser det här kolla din mobil   


  


Av Agnes Erlandsson - 24 juli 2010 16:30

Hejsan!!:D


Snart kommer det lite gäster hit som ska fira anton! Han fyllde år i förrgår :)


Outfit idag: Kläderna jag köpte när jag var inne i Visby ;)

  

Linne: Carlings 129 :-

Byxor: Cubus 79 :- på REA

Av Agnes Erlandsson - 22 juli 2010 15:12

Hejsan bloggen!

Ligger i sängen och lyssnar på eminem och mår dåligt   Har huvudvärk och ont i magen..


Igår va jag inne i Visby och shoppade lite! Jag köpte fotbollsskor och lite kläder som jag visar upp senare.. Nu ska jag bara vila!


Puss  

Presentation


Hej jag heter Agnes och jag är 13 år! Jag fyller 14 den 15 juni!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards