Ägget!

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

Piano

Av Agnes Erlandsson - 30 augusti 2010 20:46

   Har kommit hem från min fotbollsmatch nu! Gick bra och vi vann med 3-1..!

 

Imorgon börjar jag spela piano igen och nu är jag faktiskt lite "exited about it"! Känns kul att börja igen, och jag vill lära mig många låtar  

 

Och så har vi musik imorgon i skolan också! Har ny lärare men hon verkar cool..'

 

Allstå jag fattar inte hut man ändrar storleken på texten på heltid om man säger så xD Jag vill inte sitta och göra större text på varje inlägg för jag tycker min är för liten?! Men nu förstorar jag den här!

 Hett eller vad?

 
 
Ingen bild

wilda

30 augusti 2010 22:23

hahaha jag ser seriöst ut som en gubbe utan hår

Agnes Erlandsson

1 september 2010 21:00

hahah och jag har akne i pannan -.-

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes Erlandsson - 6 oktober 2010 17:56

OHHHH YES! Jullan är hemma igen och jag är så lycklig just nu! :D Har varit hemma hos henne med Nicko och så har vi snckat ut ordentligt! Nu ska vi snart till fritids och ha skoj!   Har varit en så händelserik dag idag så jag är helt exhalter...

Av Agnes Erlandsson - 3 oktober 2010 17:42


Åhh jag är på sånt bra humör just nu! Och jag vet inte varför! :D' (Eller jag vet varför men det behöver jag ju inte säga ;) )   Har spelat match idag! Vi vann och jag gjorde mål! Jag som aldrig brukar göra mål. Nu sitter jag själv här i Anton ...

Av Agnes Erlandsson - 2 oktober 2010 11:28

Jag har inte bloggat på jättelänge! Förlåt, men jag tycker inte att det är så kul så jag gör det när jag känner för det :)   Nu i helgen så ska jag bo hos min brorsa! Ska väl bli kul.. Idag tänkte jag gå lite på stan, kanske ringa Elisabeth och...

Av Agnes Erlandsson - 19 september 2010 18:45


Har sovit över hos Elisabeth inatt med Julia! Vi hade super kul! Vi gick på en liten shopping tur också men jag kan inte ta kort just nu för Anton har tagit min webbkamera -.-   Men jag köpte en tröja från Cubus och tre ansiktsmaskar. Tänkte an...

Av Agnes Erlandsson - 13 september 2010 21:58

Har varit hos Peter Franke idag med Jullan för hon skulle få ny tandställning.. Vi va lite stressade på vägen in och några hade sina bråk i bilen! Men jag och Julia satt mest och skrattade åt våra skräphylsor..   Fy fena asså!!!!! (Julia du älska...

Presentation


Hej jag heter Agnes och jag är 13 år! Jag fyller 14 den 15 juni!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards