Ägget!

Alla inlägg under augusti 2010

Av Agnes Erlandsson - 30 augusti 2010 21:28

  

Hahaha hittade bilden på Olivias facebook! Taggarna va så som jag skrivit i! Så jävla självklara taggar, vet inte vem som har skrivit dom, men.. Fast Julias va väl lite taskig men det kanske är hon som har skrivit?


Vad vet jag?  

Av Agnes Erlandsson - 30 augusti 2010 20:46

   Har kommit hem från min fotbollsmatch nu! Gick bra och vi vann med 3-1..!

 

Imorgon börjar jag spela piano igen och nu är jag faktiskt lite "exited about it"! Känns kul att börja igen, och jag vill lära mig många låtar  

 

Och så har vi musik imorgon i skolan också! Har ny lärare men hon verkar cool..'

 

Allstå jag fattar inte hut man ändrar storleken på texten på heltid om man säger så xD Jag vill inte sitta och göra större text på varje inlägg för jag tycker min är för liten?! Men nu förstorar jag den här!

 Hett eller vad?

Av Agnes Erlandsson - 28 augusti 2010 16:12

Hhahaha, idag har jag varit på Slite marknad med Julia, mamma och mumma!


Efter fem minuter där så hittar jag och Julia ett stånd med tröjor och på en av dom stod det "Shut the fuck up!!!" Dom köpte vi såklart! Sen gick vi ner till karusellerna och åkte virvelvinden! Jag skrev som as och det va skitroligt! Det kändes som att ansitktet skulle åka av xD


Jag såg nyss på Eva och Adam, och den är alltid lika bra  

Om några timmar kommer släkten hit för mamma här fyllt år! Då blir det tårta, som jag har bakat! :D


   

Av Agnes Erlandsson - 26 augusti 2010 21:28

Jag och Julia kom på en sak idag...


Vi har inga andra vänner i vår klass än varandra!

Vi är alltid och om vi skulle bli ovänner så skulle vi inte ha någon att gå till xD


Fast vi blir ju aldrig ovänner men ändå... Jag frågade några av killarna på mattelektionen idag om vi va vänner.. Dom tvekade!

Eftersom Julia blev arg på mig så tänkte hon svika mig och då sa jag att jag kunde gå till mina andra vänner!

Men jag hade inga...


Jag kände bara för att berätta det.


  

Oh yeees vilken het bild!!!!!!!!!!! :D

 

Update: Såg den äckliga bröstvårtan som stack ut där... xD

Av Agnes Erlandsson - 26 augusti 2010 21:13



Fan jag tycker den här är så jävlA BRA xD

Av Agnes Erlandsson - 26 augusti 2010 20:59

Ja, nu har skolan dragit igång och det är faktiskt skööönt!

Jag har precis duschat och mysat till mig lite så nu är det dags att se dagliga One Tree Hill! Ligger och ser på det varje kväll..   


Imorgon ska vi ta skolfoto, klassfoto och individuellt...! Ska hem till Jullan innan och fixa till mig!


Julia har ju kommit in och ska börja spela gitarr och jag ser fram emot det så mycket! Vi ska lära oss spela "Intoducing me" tillsammas! Mjaaaauuuoooof!


  

Favorit bild på mig och Julia..


Av Agnes Erlandsson - 14 augusti 2010 20:29

Har nyss pratat lite med Jullan! Har typ inte träffats eller hörts på en månad så vi hade mycket att snacka om!


Jag har lite ångest över att skolan börjar om 10 dagar! Men det ska ändå bli skönt xD Komma tillbaka till rutinerna som Julia sa ;)


Måndag till Tisdag ska vi förmodligen ha en liten återträff med Slovenia folket dvs. Perra! Yiiiihoooo    

Av Agnes Erlandsson - 14 augusti 2010 16:57

Idag och igår har jag varit på stranden med Olivia och våra familjer!   

Vi träffade Bitzy där idag så hon har lekt med oss!


Jag och Olivia tänkte ju köpa shorts på Sudersand.. Dom såg ganska snygga ut men inte när man hade dom på sig. Så jag köpte ett par solglasögon istället!


Det har varit världens skönaste sol idag! Ha bränt ansiktet lite men det är ju så det ska va!  


  

Jag och mina nya glassisar  

Presentation


Hej jag heter Agnes och jag är 13 år! Jag fyller 14 den 15 juni!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards